Nick Kyrgios US Open 2022 Flushing Meadows Nick Kyrgios Daniil Medvedev Openul American Tenis

VIDEO Premieră în tenis: Nick Kyrgios a uitat regulile tenisului! Cum a putut să piardă un punct ca și câștigat la US Open

Nicholas Kyrgios a pierdut un punct pe care l-a avut în mână, în optimea de finală a Openului American, jucată în compania numărului 1 ATP, Daniil Medvedev

Marcu Czentye
Data publicarii: Luni 05 Septembrie 2022, 09:50
Data actualizarii: Luni 05 Septembrie 2022, 11:41

O pățanie de care, aparent, doar Nick Kyrgios este capabil în tenisul mondial a avut loc în optimea de finală câștigată de australian în defavoarea campionului en-titre al Openului American, Daniil Medvedev.

Deși avea toată libertatea regulamentară de a lăsa mingea lovită de jucătorul rus să cadă în afara terenului, pentru a-și securiza punctul, Nick Kyrgios a lovit-o din aer, dar după ce s-a deplasat în zona terenului advers. 

Să vezi și să nu crezi: Nick Kyrgios a pierdut un punct după o lovitură direct câștigătoare

Cu un zâmbet pe buze, arbitrul de scaun l-a taxat pe jucătorul de la antipozi, devenit primul tenismen din istorie care pierde un punct după o lovitură direct câștigătoare.

Punctul s-a jucat într-un moment sensibil al confruntării, la scorul de 7-6 (11), 3-6, 1-0 și 30-30, Nick Kyrgios sabotându-și o șansă bună de a avea minge de break. 

În ciuda întâmplării curioase, Nicholas Kyrgios s-a impus în patru seturi, 7-6, 3-6, 6-3, 6-2 și va juca în premieră în faza sferturilor Openului American. 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!