GALERIE FOTO Sorana Cîrstea a apărut peste tot în presa internațională! Declarația care a devenit virală

Sorana Cirstea Sorana Cirstea Adidas Sorana Cirstea presa internationala Sorana Cirstea viral Tenis WTA Tenis Sorana Cirstea, Roland Garros 2019: Petra Kvitova s-a RETRAS! Cu cine joaca romanca in primul tur
SPORT.RO
Data publicarii: Sambata 29 Octombrie 2022, 09:05
Data actualizarii: Sambata 29 Octombrie 2022, 09:09

Sorana Cîrstea a pus punctul pe i, vorbind despre importanța acordată de sponsori aspectului fizic al jucătoarelor. 

La 32 de ani, Sorana Cîrstea (38 WTA) dispune de maturitatea necesară pentru a vorbi detașat despre realitatea unei sportive active în circuitul WTA. În prezent, Cîrstea este a treia româncă în clasamentul WTA, după Simona Halep și Irina Begu. 

Într-un podcast recent publicat, sportiva din Târgoviște a dezvăluit că faimosul producător de echipamente sportive, Adidas - cu care a avut contract până în 2016 - i-a comunicat că e mai important, din punctul de vedere al marketing-ului, ca jucătoarea să fie mai frumoasă decât mai valoroasă, din punct de vedere sportiv. 

  • Sorana Cirstea, Roland Garros 2019: Petra Kvitova s-a RETRAS! Cu cine joaca romanca in primul tur

Declarația Soranei Cîrstea, comentată în presa internațională 

„Îmi aduc aminte când aveam contract cu Adidas. Tot timpul îmi spuneau, având în vedere că arăt binișor pentru o sportivă, că «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1».

Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu. Așa că îmi spuneau: «Mai bine ești frumușică și în top 20, decât... mai puțin frumoasă și numărul 1». Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață,” a relatat Sorana Cîrstea interacțiunea cu reprezentanții departamentului de marketing al companiei Adidas, în podcastul „La Fileu”. 

Sponsorii ar prefera frumusețea înaintea rezultatelor

Ziarul AS din Spania a punctat următoarele, scriind: „cele mai dure destăinuiri făcute de Cîrstea în cadrul podcastului au fost despre cum un brand sportiv a făcut o observație care a indignat-o,” în timp ce Marca a lăudat-o pe sportiva din țara noastră pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume: „Cîrstea nu a ezitat să dea cărțile pe față și să-și povestească experiențele negative, în încercarea de a ajuta alți sportivi la început de drum,” a publicat Marca. 

„Sorana Cîrstea a vorbit despre toți factorii care decid vandabilitatea unei jucătoare, relevând că aspectul atrăgător joacă un rol mai mare decât prestațiile din teren. Când a fost întrebată de ce, Sorana Cîrstea a răspuns că o jucătoare din top 20 are ațintite asupra sa multe priviri, ea jucând săptămânal în turnee. 

În ciuda standardului dublu al comentariului, jucătoarea de 32 de ani a fost înțelegătoare, afirmând că este, în același timp, corect față de companii, care au obiective financiare de atins. 

În plus, Sorana Cîrstea a punctat că, în vandabilitate, contează și originea jucătoarei. Sportivele din America, Japonia și China sunt mult mai predispuse la câștiguri mari, în detrimentul jucătoarelor est-europene,” au scris cei de la Sportskeeda, pe marginea cuvintelor Soranei Cîrstea. 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!