FOTO Mașina în care a murit Diogo Jota, un pericol ascuns: avertismentul lui Titi Aur

Mașina în care a murit Diogo Jota, un pericol ascuns: avertismentul lui Titi Aur Fotbal extern

Fotbalistul portughez de 28 de ani s-a prăpădit, alături de fratele său, Andre Silva (26 de ani), în timp ce conducea un bolid care costă o avere.

O mașină scumpă, SF, e visul multor sportivi. La un moment dat, a apărut un documentar foarte bine realizat, în care tânărul Zlatan Ibrahimovic, un necunoscut la vremea respectivă, mergea în autocarul clubului Malmo și mărturisea, cu vocea tremurând, că își va cumpăra un Lamborghini, când va deveni mare.

Firește, Zlatan și-a îndeplinit visul, peste ani. La fel cum s-a întâmplat și cu Diogo Jota. „Un tip mic, oarecare, din Gondomar“, după spusele sale, a ajuns să-și facă un garaj plin de mașini de lux, după cum sport.ro a arătat aici. Din păcate, fix într-o mașină scumpă a murit starul portughez, alături de fratele său mai mic, în Spania, în noaptea de miercuri spre joi.

Supermașina lui Diogo Jota a devenit o torță

Bolidul în care se aflau Diogo Jota și Andre Silva era un Lamborghini Huracan, de 200.000 de euro, verde fosforescent. În momentul în care șoferul a încercat o depășire – nu se știe cine era la volan -, un cauciuc a explodat. În secundele următoare, mașina s-a rostogolit de mai multe ori, a devenit o torță pentru că a luat foc și din ea n-a rămas mai nimic. Cadavrele lui Diogo Jota și Andre Silva au fost carbonizate și e nevoie de teste ADN pentru identificarea lor.

Avertismentul lui Titi Aur

Deja avem o posibilă explicație pentru această nenorocire, după cum sport.ro a scris aici. Iar concluzia preliminară a anchetei confirmă o realitate incontestabilă: viteza ucide!

Tocmai de aceea, când David Popovici și-a luat un bolid, un Porsche Spyder, Titi Aur, fost pilot de raliuri, a oferit mai multe sfaturi pentru cei care vor să conducă astfel de mașini. În dialog cu Digi 24, Titi Aur a dezvăluit că David Popovici a efectuat cursuri de conducere defensivă, înainte de se bucura de mașina sa de lux.

Conducere defensivă, sau «defensiv» înseamnă să te aperi. Când mergi pe stradă trebuie să te aperi de două lucruri. Unu, să nu greșești tu, deci să știi ce să faci ca să nu te pui singuri în pericol, și trebuie să înțelegem că foarte mulți dintre noi ne punem în pericol făcând manevre greșite, intenționat sau nu, din neștiință. Și doi, să te aperi de ce greșesc ceilalți. Adică, pentru a ajunge în siguranță undeva trebuie să nu greșești, dar și să te aperi. Și asta se face la cursul de conducere defensivă. Se învață tot felul de proceduri prin care stăpânești mașina, faci manevre care sunt și legale, dar și în interiorul conducerii defensive. Când ai o mașină puternică care, vrând-nevrând, te îmbie la viteză, mai mult, îți dă senzația de siguranță, nu îți de senzația de viteză. Într-o mașină, dacă ne imaginăm într-un Aro, într-un Oltcit, într-o Dacie 1300, la 80, 90, la 100 km/h credeai că-ți iei zborul. Într-o mașină modernă, la 130, la 140 km/h ai senzația că stai, dacă ești pe autostradă, cu atât mai mult. Deci totul e să înțelegi ce conduci“, a explicat Titi Aur.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!