Noi imagini cu EPAVA avionului in care a murit Emiliano Sala! "Pilotul a facut erori de incepator!" FOTO

Emiliano Sala accident aviatic ancheta emiliano sala Avion Emiliano Sala Anglia Noi imagini cu EPAVA avionului in care a murit Emiliano Sala! "Pilotul a facut erori de incepator!" FOTO
SPORT.RO
Data publicarii: Marti 26 Februarie 2019, 10:46
Data actualizarii: Marti 26 Februarie 2019, 10:48

Ancheta in cazul mortii lui Emiliano Sala continua. 

Anchetatorii britanici au dezvaluit noi elemente din ancheta tragediei aviatice din Canalul Manceii, unde atacantul Emiliano Sala a murit. Pilotul este considerat responsabil pentru accdident, iar trupul acestuia nu este de gasit. Sala a fost ingropat deja in orasul sau natal din Argentina.

Anchetatorii au eliberat si noi imagini cu epava avionului, care s-a rupt in trei bucati in momentul accidentului.

  • Noi imagini cu EPAVA avionului in care a murit Emiliano Sala! Pilotul a facut erori de incepator! FOTO

"A facut erori de incepatori. Nu trebuia sa zboare printre nori fara vizibilitate, ci sub ei, cu linia orizontului la vedere", a spus un expert.


Pilotul, suspectat ca avea licenta expirata!

Pilotul avionului in care si-a pierdut viata atacantul argentinian Emiliano Sala nu avea licenta pentru efectuarea de zboruri comerciale, spun anchetatorii.

AAIB a confirmat faptul ca Davit Ibbotson avea licenta de pilotaj pentru zboruri private, scrie BBC.

Raportul interimar arata ca pilotul putea efectua curse doar pe teritoriul Uniunii Europene in sistem "cost sharing".

Cei de la Cardiff City suspecteaza ca licenta de zbor a lui Ibbotson nu mai era valabila.

Anchetatorii nu au stabilit inca ce discutie a avut loc intre Ibbotson si Sala si nici care era statutul licentei de zbor a pilotului in momentul prabusirii aeronavei, pe 21 ianuarie 2019.

Trupul neinsufletit al lui Emiliano Sala a fost gasit la bordul epavei avionului Piper Malibu, descoperita pe fundul marii la 13 zile de la disparitie.

Corpul pilotului David Ibbotson nu a fost inca descoperit, insa cautarile vor continua dupa ce familia a organizat o strangere de fonduri pentru a putea plati aceste servicii.


Alte detalii din raportul preliminar


AAIB a transmis ca avionul s-a rupt in trei parti, iar ramasitele au fost identificate pe fundul marii cu ajutorul unor camere subacvatice.

Epava era "foarte avariata", iar partile desprinse din ea erau tinute impreuna de firele electrice si de control al zborului, iar motorul era desprins.

AAIB nu a putut stabili cate ore de zbor avea Ibbotson in ultima perioada, pentru ca licenta pilotului si jurnalul de bord nu au mai fost gasite la bordul aeronavei.

Pentru anchetatori este foarte important sa afle cate ore de zbor a efectuat pilotul in ultimele 28 - 90 de zile inaintea tragediei.

In total, se pare ca David Ibbotson avea aproximativ 3.700 de ore de zbor si detinea o licenta privata de zbor valabila in Statele Unite si Marea Britanie.


Ce urmeaza


Anchetatorii vor continua sa investigheze toti factorii "operationali, tehnici, organizationali si umani" care ar fi putut contribui la prabusire.

Un punct central al anchetei va fi reconstituirea ultimelor momente ale zborului si cum s-a produs contactul cu apa.

"Am adunat dovezi de pe radar, avem rapoartele meteorologice, imaginile epavei de pe fundul marii si interviuri cu martori.

Mai avem de clarificat anumite aspecte, cum ar fi valabilitatea permisului de zbor.

Prioritatea noastra este sa descoperim ce s-a intamplat din momentul disparitiei aeronavei de pe radar pana la contactul cu apa. Acest lucru ne va ajuta sa intelegem potentialele cauze ale accidentului", a declarat un purtator de cuvant al AAIB. 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!