"HAGI" e nationala noastra! Romanii s-au saturat de ratarile Romaniei si i-au dat IGNORE. Audiente dezastru la amicalul cu Albania

"HAGI" e nationala noastra! Romanii s-au saturat de ratarile Romaniei si i-au dat IGNORE. Audiente dezastru la amicalul cu Albania

Intre Romania - Albania si finala Cupei Hagi, romanii au ales meciul pustilor. 

Romanii s-au saturat de de generatiile actuale de jucatori si asteapta o noua Generatie de Aur. Hagi lucreaza personal la asta prin Academia sa si Cupa Hagi, competitie care atrage telespectatorii ca un magnet in fata televizoarelor.

Finala Cupei Hagi de duminica a realizat o audienta de 1.1 puncte si un share de 3.8 puncte, o performanta extrem de buna pentru o partida dedicata juniorilor nascuti dupa 1 ianuarie 2002. Audienta inregistrata de finala Cupei Hagi a depasit meciuri importante difuzate in acest an, ca de exemplu finala Ligii Campionilor de la Dolce Sport, care a inregistrat doar 0.2 puncte de audienta si un share de 0.4. Finala Cupei Hagi a fost urmarita in total de aproape 30.000 de barbati in medie pe minut, in timp ce meciul de gala dintre Real Madrid si Atletico a strans doar 5400 de barbati.

Academia Hagi s-a impus in finala cu LPS Banatul si a devenit campioana nationala. In luna noiembrie, pustii lui Hagi vor reprezenta Romania in Brazilia la Cupa Danone de la Sao Paolo.


DEZASTRU LA NATIONALA!

Romanii s-au saturat de rezultatele slabe ale nationalei din ultimii ani si asta s-a vazut si in audientele de la amicalul cu Albania de sambata seara.

Meciul amical dintre Romania si Albania a inregistrat o audienta de 4.3 puncte cu 10.7 puncte de share, pentru prima data cand un amical al nationalei are mai putin de 11 puncte de share. Cu aceasta "performanta", partida transmisa de Antena 1 s-a clasat pe locul 11 in topul amicalelor nationalei din istoria masurata a televiziunii.

Pe primul loc se afla amicalul din luna martie dintre Romania si Argentina, cand peste 4,5 milioane de romani l-au urmarit pe Messi in fiecare minut. Romania - Argentina a inregistrat 25 de puncte de rating cu un share de 49.3. Asta inseamna ca jumatate din televizoarele deschise in Romania pe durata partiei se aflau pe ProTV. 





VIDEO PROTVPLUS.RO

Școala românească a fost prinsă complet pe nepregătite de pandemie. Învățământul online, un experiment eșuat
BRAT
Modifică setările cookies