Spania

FOTO Shakira și Justin Bieber, pe tricourile Barcelonei! Cum poate arăta echipamentul catalanilor în sezonul viitor

FC Barcelona a oficializat acordul cu compania suedeză Spotify, care va deveni principalul sponsor al clubului catalan, din vară, pentru următoarele patru sezoane.

SPORT.RO
Data publicarii: Miercuri 16 Martie 2022, 17:46
Data actualizarii: Miercuri 16 Martie 2022, 17:49

Spotify va înlocui astfel Rakuten, iar acordul prevede și ca stadionul Barcelonei să își schimbe numele în Spotify Camp Nou. Presa din Spania susține că gruparea catalană va încasa aproximativ 280 de milioane de euro pentru cei patru ani de contract cu compania de servicii de streaming audio.

Cum ar putea arăta tricourile Barcelonei în sezonul viitor

În comunicatul emis de Barcelona, clubul a precizat că sigla sponsorului principal va apărea pe partea din față a tricourilor, atât pentru echipa masculină, cât și pentru cea feminină. Totuși, "poate că cel mai important element a trecut neobservat până acum", scriu jurnaliștii de la Sport, care au evidențiat că în anunțul oficial al catalanilor au apărut, pe lângă jucătorii echipei, și artiști de talie mondială, precum Shakira, Justin Bieber sau The Weeknd.

"În comunicat s-a explicat că "în cadrul acestui parteneriat vor lucra ambele entitități pentru a transforma spațiul de pe tricouri într-unul în care să fie adus un omagiu pentru diferiți artiști din lume'". Astfel, publicația catalană se așteaptă ca pe tricourile Barcelonei să apară, pe lângă sigla Spotify, și numele unor artiști precum Justin Bieber, Shakira, The Weekend, Sebastian Yatra sau Ludmilla. Scopul? Promovarea unei campanii, a unui turneu sau a unui album nou.

Jurnaliștii de la Sport chiar au realizat o simulare și au prezentat modul în care pot arăta tricourile Barcelonei din sezonul următor.

Ideea nu este tocmai una nouă. Spaniolii amintesc de tricourile lui Atletico Madrid din perioada 2003-2005, folosite pentru promovarea unor filme precum Spiderman 2, Big Fish sau Hell Boy.

Spotify este o companie suedeză de servicii de streaming audio, care a fost fondată în 2006. Directorul executiv este Daniel Ek, care are o avere estimată la 3,1 miliarde dolari.

Actualul sponsor principal al Barcelonei este Rakuten, companie cu care catalanii își vor încheia contractul la finalul acestui sezon. Colaborarea a început în 2017 și prevedea inițial venituri de 55 milioane de euro pe sezon pentru formația de pe Camp Nou.

Modifică setările cookies