GALERIE FOTO Istvan Kovacs, acuzat că a fluierat pro FCSB: "La Dinamo n-a mai consultat VAR-ul! Se vede foarte clar"

Istvan Kovacs, acuzat că a fluierat pro FCSB: La Dinamo n-a mai consultat VAR-ul! Se vede foarte clar Superliga

Istvan Kovacs a avut o primă repriză complicat în derby-ul FCSB - Dinamo, de pe Arena Națională.

Cel mai controversat moment al primei reprize s-a petrecut în minutul 34, când Dinamo a cerut penalty la scorul de 1-1. Sivis a centrat din flancul drept, iar Ngezana, deja avertizat cu galben, aflat lângă Perica, a părut că atinge mingea cu mâna. Istvan Kovacs nu a dictat penalty.

Ionel Ganea: "Kovacs a consultat VAR-ul să vadă dacă n-a fost penalty pentru Steaua, iar la acțiunea lui Dinamo n-a mai consultat"

Fostul internațional Ionel Ganea spune că Istvan Kovacs ar fi trebuit să se consulte cu arbitrii din camera VAR, la fel cum a făcut-o în minutul 29, când s-a verificat un posibil penalty pentru FCSB, unul care, până la urmă, nu a fost acordat.

"Dacă vă aduceți aminte, la acțiunea Stelei din prima repriză cu Șut și Gheorghiță, Kovacs a consultat VAR-ul să vadă dacă n-a fost penalty pentru Steaua, iar aici, la acțiunea lui Dinamo, n-a mai consultat. 

Se vede foarte clar din reluări că dacă mingea nu se oprea în mâna lui Ngezana, ea nu mai ajungea la portar. A fost un avantaj. Mâna nu era lipită de corp, ci ridicată", a spus Ionel Ganea, la GSP Live.

Faza din minutul 34 la care Dinamo a cerut penalty

  • Vlcsnap 2025 02 23 21h04m39s630

Prunea și Ilie Dumitrescu, de părere că Dinamo trebuia să primească penalty

Doi foști mari internaționali, Florin Prunea și Ilie Dumitrescu, s-au pus de acord la pauza derby-ului FCSB - Dinamo. Amândoi sunt de părere că Dinamo ar fi trebuit să primească penalty după ce Ngezana a lovit mingea cu mâna.

Fostul portarul Florin Prunea spune că Ngezana ar fi trebuit să primească și al doilea cartonaș galben pentru acel moment: "Aici e penalty și al doilea galben! Penalty și eliminare!", a spus Prunea, pentru Digi Sport.

Ilie Dumitrescu nu l-a contrazis: "Nu știu de ce am văzut așa târziu această reluare, nu știu dacă arbitrii au văzut-o. Mingea este lovită cu mâna. Este penalty", a transmis fostul jucător de la Steaua.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!