Revolutia SF pe stadioane: panouri romanesti pe teren la meciurile din Premier League sau Bundesliga. Cum e posibil

Budesliga publicitate virtuala virtual advertising Fotbal extern
SPORT.RO
Data publicarii: Marti 20 Martie 2018, 15:31
Data actualizarii: Marti 20 Martie 2018, 15:47

Bundesliga se pregateste sa implementeze o tehnologie care ar putea revolutiona industria transmisiunilor TV din fotbal.

Federatia germana a aprobat introducerea sistemului de "Virtual Advertising" pe stadioanele din Bundesliga incepand din sezonul viitor, o tehnologie revolutionara care va genera si mai multi bani in fotbal, scrie publicatia Sport Thinking.

Tehnologia a fost testata cu succes, pentru prima data la un meci oficial, la meciul dintre Borussia Dortmund si Augsburg, la sfarsitul lunii trecute. (foto)

Concret, ideea revolutionara presupune ca panourile din jurul terenului sa gazduiasca publicitate virtuala, adaptata publicului.

Reclamele de pe panouri vor fi pentru cei care urmaresc meciul la TV. Cei din stadion nu le vor putea vedea.

Miza mare e piata asiatica, aflata in plin boom fotbalistic, dar si cea nord americana.

Pe langa nemti, si spaniolii si englezii testeaza noua tehnologie.

Asta inseamna ca pe viitor vom vedea meciuri din Germania, Anglia sau Spania cu reclame romanesti pe marginea terenului, ceea ce ar genera venituri mai mari pentru televiziuni.

In final, fotbalul va fi cel care va avea de castigat, pentru ca e de asteptat ca ligile care vor implementa aceasta tehnologie sa ceara sume mai mari pentru drepturile TV.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!