Este vorba despre schimbarea sponsorului tehnic. După șapte ani cu Macron, Dinamo va trece la Puma, cu care a colaborat în anii '80 și '90 și alături de care au fost obținute cele mai mari performanțe din istoria clubului.
Cel mai probabil, majoritatea fanilor așteptau modelul noului echipament sau măcar indicii cu privire la acesta. Au primit doar data exact pe care acesta va fi lansat oficial: 1 iulie 2025.
Dinamo explică evenimentul în care a anunțat parteneriatul cu Puma
Alexandra Grigore, events manager la Dinamo, a explicat că evenimentul a fost gândit pentru a ”lansa perspectivele” și pentru a pregăti suporterii pentru următoarea perioadă, în care vor veni schimbări mari și notabile.
”Tricoul o să apară pe 1 iulie. Noi, practic, am anunțat acest parteneriat pentru că ne-am dorit să lansăm perspectivele. Astfel încât suporterii să știe că vor veni schimbări mari și notabile.
Și cred că am obișnuit cumva suporterul nostru cu extrem de vești bune pe partea asta de parteneri, de investiții care se fac în club și în imaginea clubului, în jucători o să se facă câteva investiții foarte mari...
Deci, cumva, acest partener tehnic vine pe un val foarte bun și tricourile vor fi, spunem noi, o surpriză foarte frumoasă. Sunt gata, da”, a spus Alexandra Grigore, la GSP.ro.
Dinamo, locul șase în play-off
După parcursul entuziasmant din sezonul regulat, ”câinii” au început play-off-ul cu trei înfrângeri, astfel că au ajuns acum pe locul șase, cu 26 de puncte, la un punct distanță de Rapid.
În următoarea etapă, Dinamo se va deplasa la Cluj pentru duelul cu Universitatea.