CHINDIA - FCSB | Penalty neacordat FCSB-ului dupa ce Aioani era sa-l faca KO pe Cristea in careu! Ce s-a intamplat: FOTO

Autor: Sport.ro
Duminica 20 Octombrie 2019, 21:06

	CHINDIA - FCSB | Penalty neacordat FCSB-ului dupa ce Aioani era sa-l faca KO pe Cristea in careu! Ce s-a intamplat: FOTO
FCSB trebuia sa primeasca un penalty in meciul cu Chindia Targoviste.

Arbitrul a iertat-o pe Chindia de un penalty pe care Aioani l-a facut la Cristea. Portarul Chindiei a intrat in forta in jucatorul FCSB-ului, lasandu-l pe acesta la pamant. Reluarile arata ca decizia arbitrului nu a fost cea corecta. 

FOTO: Capturi Digi 

  • CHINDIA - FCSB | PENALTY CLAR NEACORDAT FCSB-ULUI! Intrare agresiva a lui Aioani la Cristea
Ciclonul din Marea Neagră aduce inundații în România. În Galați, oamenii au ieșit cu barca pe străzi
BRAT
Modifică setările cookies