Nationala schimba sponsorul! 20 de milioane de romani, din nou in galben pentru nationala. Cu cine semneaza FRF

Romania bergenbier timisoreana Ursus Nationala
SPORT.RO
Data publicarii: Joi 29 Ianuarie 2015, 18:31
Data actualizarii: Joi 29 Ianuarie 2015, 18:32

Romania ia din nou culoarea ei preferata la meciurile nationalei! FRF a ajuns la o intelegere cu un nou sponsor.

Cel mai longeviv partener al nationalei revine financiar alaturi de FRF dupa o pauza de 6 ani. Bergenbier va inlocui Timisoreana ca sponsor principal al tricolorilor. In 2008, ultimul an de functionare al deal-ului, Bergenbier platea nu mai putin de 800 000 de euro pentru a-si trece numele alaturi de o nationala calificata la Euro. Romania s-a imbracat in galben cu milioanele pentru a fi alaturi de Mutu si Chivu la Euro.

Suporterii nationalei au facut senzatie pe stadioanele din Elvetia si Austria, unde au fost alesi de presa internationala printre aparitiile de top ale turneului.

Ursus, apoi Timisoreana

In ianuarie 2009, FRF a anuntat acordul cu Ursus, marca de bere aflata in portofoliul SABMiller. Noul sponsor a incercat sa imbrace nationala si pe fanii ei in rosu, insa experimentul nu a avut succes.

Criza financiara a redus suma anuala incasata de federatie de la 1,3 milioane de euro la mai putin de jumatate, 600 000 de euro, si a schimbat brandul cu unul aflat tot in proprietatea SABMiller, Timisoreana. FRF nu a reactionat la reducerea incasarilor.

Nicio alta marca nu a venit cu o oferta imbunatatita pentru a-si asocia imaginea cu o echipa aflata la bataie cu mediocritatea. La finalul lui 2014, contractul dintre FRF si Timisoreana a expirat.

Revin stadioanele in galben!

O natiune in galben, visul jucatorilor nationalei si al sponsorului Bergenbier, are sanse de a deveni din nou realitate in drumul spre Euro 2016. La turneul final, Romania da din nou culoarea ei stadioanelor de 5 stele ale Frantei! Momentele tricourilor galbene si ale pelerinelor care au devenit piese de colectie in dressing se intorc in forta la meciurile cu Grecia, Ungaria si Finalda, cele mai tari ramase in calificarile pentru Euro. FRF ia 400 000 de euro pe an pana in 2018 din contractul cu Bergenbier.

Sponsorul tehnic Adidas, Carrefour, Raiffeisen Bank sau Coca Cola au fost ceilalti parteneri importanti ai FRF in ultimii ani, alaturi de brandurile producatorilor de bere.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!