Un nou logo pe tricourile Stelei! Cati bani primeste campioana de la noul sponsor:
Logo-urile a doi sponsori apar pe tricourile Stelei in acest sezon
La ultimul meci de campionat, jucatorii Stelei au purtat tricouri 'upgradate' cu logo-urile noului sponsor.
Compania Domo - retailer de electronice, electrocasnice si IT - a incheiat un parteneriat in urma caruia va vira in conturile campioanei suma de 150.000 de euro pentru acest sezon, scrie cotidianul Gazeta Sporturilor.
Parteneriatul presupune ca tricourile jucatorilor sa aiba inscriptionate pe spate numele companiei, iar logo-ul sa apara si in zona panourilor publicitare de la stadion.
Domo este al doilea sponsor al Stelei care apare pe tricourile de joc. City Insurance plateste 500.000 de euro pe sezon pentru a avea logoul imprimat pe fata tricourilor.
Ultima data cand Steaua a avut imprimate doua logo-uri pe tricouri a fost in sezonul 2008-09, cand Citi Financial aparea pe fata, iar Arcom era imprimat pe maneci.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News