Conform unui studiu realizat de Institutul Portughez pentru Management și Marketing (IPAM) și citat de cotidianul Marca, valoarea mărcii personale „CR7” a ajuns la un impresionant 850 de milioane de euro în 2025.
Este o creștere spectaculoasă de 325% față de 2020. Fabio Wolff, specialist în marketing sportiv, l-a numit „cel mai mare fenomen de marketing din istoria fotbalului mondial”.
Cristiano Ronaldo stă pe un munte de bani
Valoarea brandului Ronaldo vine din șase dimensiuni esențiale: venituri, prezență media, rețele sociale, palmares, influență socială și impact global.
Pe lângă salariul anual de 200 de milioane de euro la Al-Nassr, Cristiano mai încasează 150 de milioane de euro din contracte publicitare cu branduri de top.
În paralel, CR7 și-a extins afacerile în mod constant: de la parfumuri, îmbrăcăminte și încălțăminte, la hoteluri în Europa, Asia și America Latină, parteneriate în industria ceasurilor de lux și chiar colaborări cu producători de ceramică și porțelan din Portugalia.
CITEȘTE ȘI: Cristiano Ronaldo și-a deschis o nouă afacere: "Un capitol interesant pentru mine"
















































