Clubul care a inteles ca fotbalul inseamna suporteri a dat de PETROL! Ploiestenii si-au scos deja banii pentru Mutu si Zicu! Cat castiga din contractul cu noul sponsor:

True Story
SPORT.RO
Data publicarii: Sambata 18 Ianuarie 2014, 08:00
Data actualizarii: Sambata 18 Ianuarie 2014, 07:59

Adi Mutu, 'Lupul de pe Ilie Oana', a inceput sa 'tranzactioneze' mai ceva ca prietenul lui de pe Wall Street :)

Ploiesti, 2011. Petrolul e in Liga a II-a si asteapta cu nerabdare finalizarea lucrarilor la noua bijuterie a orasului, stadionul 'Ilie Oana'. Meciurile de pe teren propriu se joaca pe stadionul Compet, din comuna Strejnic.

Ploiesti, 2014. Petrolul se mandreste cu cea mai spectaculoasa campanie de transferuri din Liga I, un stadion la cele mai inalte standarde si poate cea mai calduroasa galerie din fotbalul romanesc.

Transformarea Petrolului s-a facut pe repede inainte in ultimii ani, iar suporterii s-au adaptat imediat. De la gandul unei promovari in Liga I, la visul primului event din istoria clubului, in doar trei ani.

2014 a debutat la Ploiesti cu o serie de premiere pentru Liga I. Show-urile grandioase de prezentare ale celor doua achizitii - Mutu si Zicu - au reusit sa adune suporteri in tribunele de pe 'Ilie Oana' peste media meciurilor din Liga I.

Daca in plan sportiv cresterea calitatii echipei odata cu cele doua transferuri este inca incerta, la Ploiesti un lucru este clar. Mutu si Zicu inseamna bani. Mai mult incasati decat cheltuiti.

800.000 DE EURO, CEL MARE CONTRACT DE SPONSORIZARE DIN LIGA I

In ziua in care Petrolul l-a prezentat cu mult fast pe Adi Mutu, de la Ploiesti a mai venit o stire. Petrolul a semnat un parteneriat cu Opel, prin intermediul unui dealer al producatorului german (DiBas), iar contractul de sponsorizare le va aduce ploiestenilor 800.000 de euro in fiecare sezon.



"Opel Romania si FC Petrolul Ploiesti anunta debutul unui parteneriat de imagine ce va acoperi urmatoarele momente semnificative din competitiile sportive in care clubul activeaza. Petrioada de transferuri din iarna a adus Petrolului atat mutarea sezonului, prin revenirea lui Adrian Mutu in campionatul intern, dar si o alta colaborare de valoare: Opel este partener principal. Intelegerea presupune inscriptionarea echipamentului cu sigla producatorului german, "fulgerul" fiind prezent ca logo principal. In acelasi timp, actiuni de marketing si comunicare sunt planificate pe tot parcursul parteneriatului", se arata in comunicatul oficial al noului sponsor.

Petrolul devine astfel clubul din Liga I care castiga cel mai mult de pe urma sponsorului principal, al carui logo este inscriptionat pe tricouri, depasind Dinamo si Steaua in acest clasament.

Steaua a semnat in toamna un contract de sponsorizare de 500.000 de euro pe sezon. Dinamo, care a castigat chiar si 1 milion de euro pe an de pe urma parteneriatului cu Orange, trebuie sa se multumeasca acum cu o suma injumatatita, dupa rezultatele dezamagitoare din ultimii ani.

Un lucru important de mentionat - parteneriatul dintre Dinamo si Orange s-a facut in 'era Nicolae Badea', fostul patron al clubului fiind un actionar important al companiei franceze pe piata din Romania.

Asadar, Petrolul a reusit sa semneze un contract care, coincidenta sau nu, acopera salariile pe care trebuie sa le plateasca celor doi jucatori adusi in aceasta iarna.

OMUL DAT AFARA DE STEAUA A FACUT SHOW LA PLOIESTI

Omul din spatele nebuniei care s-a intamplat la Ploiesti la inceputul acestei saptamani este Bobby Durbac, fostul sef al departamentului de marketing de la Steaua.

El a pus la cale show-urile de prezentare ale noilor achizitii, iar sub indrumarea lui, Petrolul a mai reusit o premiera - a scos bani din vanzarea drepturilor de televizare pentru 'ziua Mutu' catre DolceSport (exclusivitate pentru difuzarea live a prezentarii oficiale).

OBIECTIVUL CLUBULUI: DUBLAREA INCASARILOR IN MAGAZINELE DE PREZENTARE

Petrolul si-a deschis in luna decembrie cel de-al doilea magazin de prezentare, iar obiectivul conducerii pentru 2014 este de dublarea veniturilor din merchandising fata de anul trecut.

Un argument decisiv pentru impunerea unui astfel de target: venirea lui Adi Mutu la Ploiesti, bineinteles :)

"Pregatim o campanie serioasa dupa venirea lui Mutu la Ploiesti. Vor fi schimbari in ceea ce inseamna marketing, vom exploata la maximum transferul lui Mutu la Petrolul.", a anuntat patronul clubului, Dan Capra.

In 2013, Petrolul a fost campioana Ligii I in ceea ce priveste vanzarea produselor inscriptionate cu insemnele clubului. Incasarile s-au ridicat anul trecut la 300.000 de euro.

Dinamo a fost pe locul 2, cu venituri de 200.000 de euro, in timp ce Steaua, clubul cu cel mai mare potential de exploatare a imaginii, nu a vandut produse cu insemnele clubului in magazine oficiale, ci prin firme administrate de unii lideri din galerie.

"Am vandut intr-o saptamana 500 de tricouri cu numele lui Adi Mutu. Comenzile au inceput inainte de prezentare. Am dat drumul la vanzari in momentul in care am fost siguri ca Mutu va veni la noi. Practic avem o saptamana de cand vindem tricouri cu numele lui. Nu avem target in ceea ce-l priveste pe Mutu, dar cred ca pana la finele lunii ianuarie vom ajunge la 1000 de tricouri." - Octav Preda, reprezentantul departamentului de marketing al FC Petrolul (ProSport)

180 de lei costa un tricou inscriptionat cu numele lui Adi Mutu
 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!