(P) Turneul Esports Kings, un succes total! A atras mii de jucători în România

Esports Kings Promo
SPORT.RO
Data publicarii: Miercuri 23 August 2023, 13:16
Data actualizarii: Miercuri 23 August 2023, 13:18

SPORT.RO vă spune tot ce trebuie să știți despre un fenomen care se extinde și care îi ține pe jucători cu sufletul la gură. E-Sport e adrenalină pură, e o stare de spirit.

Mii de jucători au participat în centrele comerciale NEPI Rockcastle din România în cinci week-end-uri din iunie și iulie la turneul „Esports Kings” unde au jucat CounterStrike:GO și League of Legends, două dintre cele mai populare jocuri de e-sport la nivel global.

7,8 milioane de jucători de jocuri electronice

Ambele jocuri au o bază de utilizatori combinată de aproximativ 500.000 de jucători în România, majoritatea din grupa de vârstă Gen-Z. Un studiu realizat de Asociația Dezvoltatorilor de Jocuri din România în noiembrie 2022 a indicat că în România există 7,8 milioane de jucători de jocuri electronice.

Roxana Baias: “Au fost depășite cu mult cele mai optimiste așteptări ale noastre”

Roxana Baias, Group Head of Marketing la NEPI Rockcastle, a subliniat pe larg, pas cu pas, ce s-a întâmplat la Esports Kings. „Succesul turneului nostru Esports Kings a fost generat de numărul mare de participanți și de impactul de marketing pentru brandurile partenere.

Au fost depășite cu mult cele mai optimiste așteptări ale noastre. Mii de oameni s-au prezentat la centrele noastre comerciale pentru a-i vedea pe câțiva dintre cei mai importanți influenceri ai jocurilor din generația Z. Turneele au fost urmărite de câteva milioane de pasionați în România, pe toate canalele, iar acest lucru a sporit capitalul de imagine al evenimentului".

România este cea mai mare piață a companiei, unde NEPI Rockcastle are 20 de centre comerciale, dintre care 10 sunt desemnate drept „mall-uri de joacă”, care devin un melanj seducător de divertisment, știință, inteligență, viteză de reacție, intuiție și spirit de competiție.

NEPI Rockcastle este cel mai mare proprietar și operator de centre comerciale după valoare din regiunea Europei Centrale și de Est (ECE), unde creșterea economică și puterea de cumpărare depășesc cu mult țările vest-europene, chiar și pe fondul inflației ridicate.

Ce reprezintă Generația Z

Generația Z e formată din acei tineri născuți la sfârșitul anilor 1990 sau începutul secolului XXI. Brandurile de consumatori se confruntă cu provocări în a ajunge la Gen Z cu mesajele lor prin marketing tradițional și social media, deoarece nu folosesc aceste canale în măsura sau în același mod în care au făcut-o generațiile anterioare. 

3.000 de oameni la mallul din Brăila

Etapele turneului de jocuri Esports Kings s-au desfășurat la centrele comerciale NEPI Rockcastle din București, Mega Mall din capitală găzduind finala pe 15/16 iulie, Ploiești, Brăila, Constanța, Timișoara și Sibiu. În jur de 3.000 de oameni au fost prezenți în mall-ul Brăila, la etapa cu cea mai mare participare a turneului, pentru a-și saluta eroii influenți ai jocurilor. Partenerii evenimentului au inclus branduri globale precum Vodafone, Procter & Gamble, KFC, companii locale de top precum Banca Comercială Română (BCR) și PRO TV, principalul canal de televiziune din România.

Pro TV a fost partener, turneul s-a văzut pe VOYO 

Unele dintre mărcile partenere au oferit și servicii esențiale care au permis turneului să funcționeze și să fie vizibil, cum ar fi Vodafone cu acces la internet de mare viteză necesar pentru a susține un eveniment online de această amploare și PRO TV, partenerul media desemnat pentru eveniment, care a acoperit evenimentul pe sport.ro și voyo.ro. Finala a fost difuzată în direct pe platforma VOYO.

Bogdan Turcanu, Head of Marketing la Pro TV, a declarat: „Am văzut impactul pe care l-a avut Esports în România și regiune, cu un public țintă din Gen Z, care este foarte relevant pentru serviciul nostru de streaming online VOYO. VOYO le-a oferit utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de eveniment oriunde".

Date statistice

Câștigătoarea turneului: Echipa Păcălicii

Fond de premii: 15.000 €

Prezența totală la evenimente în mall-uri: 8.000

Utilizatori: 6.100 

Echipe înscrise: 390 

Ore de joc: 68 

Rezultate Social Media

Acoperire: 5.670.980 persoane

Afișări: 6.020.700 

Aprecieri: 1.500.100 

Mesaje primite pe rețelele de socializare: 300 

Statistici YouTube:

Afișări YouTube: 5.910.900 

Vizualizări YouTube: 1.100.000

ARTICOLE PE SUBIECT
Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!