Dinamovistii, premiati pentru coregrafia-farsa de la meciul Stelei de publicitari: "Este ideea care a surprins intr-un fel colosal si despre care s-a vorbit peste tot"

Dinamo coregrafie Steaua Superliga
SPORT.RO
Data publicarii: Joi 08 Septembrie 2016, 14:21
Data actualizarii: Joi 08 Septembrie 2016, 14:53

Membrii Art Director Club, organizatie ce reuneste publicitari din cele mai importante agentii romanesti, au declarat ideea fanilor dinamovisti de la meciul Steaua - Manchester City drept cea mai buna campanie a lunii august.

Art Director Club, organizatie formata din publicitari din agentiile romanesti, a decis sa premieze ideea suporterilor dinamovisti, pusa in scena la meciul rivalilor de la Steaua cu Manchester City.

Coregrafia-farsa de la meciul Steaua - City a fost laudata de Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la McCann Praga, care a spus pentru site-ul IQads.ro

"Am ales sa punctez maxim aceasta idee pentru ca a reusit sa surprinda intr-un fel colosal, sa faca toata lumea sa vorbeasca despre asta si pe multi rivali sa aplaude.

Am preciat mult, pe langa efect, lucrul meticulos cu mult timp inainte de meci si rabdarea de a cumpara in timp increderea rivalului, necesara pentru a face farsa posibila. Am aplaudat buzz-ul instantaneu pe care l-a produs - ideea si nu echipa din spate. Asa ar trebui sa cuntioneze cel mai bine comunicarea - sa nu simti constructia din spate. Deocamdata cred ca este cel mai bun stunt de anul asta", a spus Capanescu.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!