Dinamovistii, premiati pentru coregrafia-farsa de la meciul Stelei de publicitari: "Este ideea care a surprins intr-un fel colosal si despre care s-a vorbit peste tot"

Dinamovistii, premiati pentru coregrafia-farsa de la meciul Stelei de publicitari: "Este ideea care a surprins intr-un fel colosal si despre care s-a vorbit peste tot"

Membrii Art Director Club, organizatie ce reuneste publicitari din cele mai importante agentii romanesti, au declarat ideea fanilor dinamovisti de la meciul Steaua - Manchester City drept cea mai buna campanie a lunii august.

Art Director Club, organizatie formata din publicitari din agentiile romanesti, a decis sa premieze ideea suporterilor dinamovisti, pusa in scena la meciul rivalilor de la Steaua cu Manchester City.

Coregrafia-farsa de la meciul Steaua - City a fost laudata de Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la McCann Praga, care a spus pentru site-ul IQads.ro

"Am ales sa punctez maxim aceasta idee pentru ca a reusit sa surprinda intr-un fel colosal, sa faca toata lumea sa vorbeasca despre asta si pe multi rivali sa aplaude.

Am preciat mult, pe langa efect, lucrul meticulos cu mult timp inainte de meci si rabdarea de a cumpara in timp increderea rivalului, necesara pentru a face farsa posibila. Am aplaudat buzz-ul instantaneu pe care l-a produs - ideea si nu echipa din spate. Asa ar trebui sa cuntioneze cel mai bine comunicarea - sa nu simti constructia din spate. Deocamdata cred ca este cel mai bun stunt de anul asta", a spus Capanescu.





VIDEO PROTVPLUS.RO

„Aerul era irespirabil, am crezut că murim cu uşile închise”. Mărturia unei românce din Atena, devastată de incendii
BRAT
Modifică setările cookies