Chipciu a ATACAT dur dupa 0-1 in Ghencea! "Am avut doua penalty-uri, eu stiu in ce DIRECTIE este arbitrul asta!"

Chipciu a ATACAT dur dupa 0-1 in Ghencea! "Am avut doua penalty-uri, eu stiu in ce DIRECTIE este arbitrul asta!"

Steaua 0-1 Ceahlaul | Alex Chipciu a fost capitan, a cerut penalty in final, insa a fost eliminat dupa ce a luat al doilea galben - pentru simulare.

Chipciu a fost extrem de nervos in momentul in care a primit al doilea galben. El a acuzat arbitrajul la finalul partidei.

"Si-au atins scopul, s-au pus pe doua linii. S-a accidentat si Arlauskis, Filip si cu mine am luat rosu, a fost un meci de cosmar.

Nu vreau sa comentez arbitrajul. Dar a fost penalty la mine, cand am fost eliminat; si atunci si mai devreme a fost penalty, la o alta faza.

Eu stiu in ce directie e arbitrul acesta, il cunosc de cand eram la Brasov, insa ma opresc aici...", a incheiat Chipciu misterios interventia de la Look.





VIDEO PROTVPLUS.RO

Ministerul Sănătăţii: Nu există un grup de lucru "legal constituit" de verificare a raportărilor Covid-19
BRAT
Modifică setările cookies