Directorul general al "Grifonului", Flavio Ricciardella, a anunțat la lansarea campaniei de abonamente pentru noul sezon o serie de măsuri care confirmă ambițiile conducerii: stadionul va fi modernizat, iar brandul clubului va fi promovat la nivel mondial.

Genoa, club cu o istorie bogată în Serie A, la care este acționar și omul de afaceri român Dan Șucu, țintește sus în perioada următoare. Strategia de dezvoltare a clubului a fost detaliată de directorul general Flavio Ricciardella, care a subliniat direcția clară trasată de acționariat.

"Lucrăm deja la extinderea locurilor pe stadion"

Oficialul italian a dezvăluit că, pe lângă obiectivul de a egala numărul de abonamente vândute în sezonul precedent, clubul are în plan lucrări de modernizare la legendarul stadion "Luigi Ferraris".

"Obiectivul este să confirmăm numărul de abonați din sezonul trecut, dar deja lucrăm la extinderea locurilor pe stadion pentru fanii noștri", a spus Flavio Ricciardella, confirmând astfel că proiectul de a oferi condiții mai bune suporterilor este o prioritate.

Mai mult, conducerea dorește să transforme Genoa într-un brand global. "Ne propunem să facem brandul Genoa tot mai internațional", a adăugat directorul general.

Aceste mișcări strategice se aliniază cu viziunea lui Dan Șucu, care nu a ascuns niciodată că își dorește să contribuie la transformarea clubului Genoa într-o forță recunoscută atât în Italia, cât și în fotbalul european. Planurile de mărire a capacității arenei și de creștere a vizibilității internaționale sunt pași concreți în această direcție.