VIDEO Răzvan Burleanu a încercat să explice noul format al Cupei, cu grupe în care nu toate echipele joacă între ele. Doar a încercat!

Razvan Burleanu Cupa Romaniei FRF grupele Cupei României Cupa Romaniei
SPORT.RO
Data publicarii: Duminica 24 Septembrie 2023, 08:20
Data actualizarii: Duminica 24 Septembrie 2023, 08:28

Fosta competiție KO se desfășoară acum și cu o fază a grupelor. Grupele sunt formate din câte 6 echipe, dar formațiile joacă doar 3 meciuri, iar la final se face un clasament.

Noul format al Cupei României, competiția din care nimeni nu mai înțelege nimic (sunt grupe de câte 6 echipe, care nu joacă însă toate între ele, pentru că formațiile au doar câte 3 partide de disputat, iar la final se face un clasament), a fost apărat de Răzvan Burleanu, președintele FRF.

”E nevoie de mai mult timp să înțelegeți modificările aduse”

Întotdeauna când se modifică formatele competiționale, e posibil ca cei care participă în fenomenul fotbalistic, fie că vin din partea cluburilor, fie că sunt reprezentanți ai suporterilor, ai mass-media, ai sponsorilor, să aibă nevoie de mai mult timp să înțeleagă modificările aduse

Când ne uităm la Cupa României, trebuie să ne uităm, în primul rând la mesajul pe care această competiție vrea să îl transmită. 

”Când vorbim despre Cupa României vorbim despre inima fotbalului”

Când vorbim despre Cupa României vorbim despre inima fotbalului, este singura competiție, singura oportunitate pe care orice club din România, indiferent de eșalonul de unde vine, o are de a câștiga acest trofeu la finalul sezonului. 

Dacă ne uităm din această perspectivă, înseamnă că tot formatul competițional trebuie construit astfel încât să oferi șanse reale fiecărei echipe de a-și îndeplini acest vis, chiar dacă cu siguranță traseul este unul anevoios

Burleanu spune că au crescut audiențele și numărul de spectatori

Dacă ne uităm la obiectivele pe care le-am urmărit cu modificarea formatului competițional, în primul rând creșterea numărului de spectatori, creșterea audiențelor, creșterea veniturilor din creșterea contractelor de sponsorizare. Toate aceste trei obiective au fost îndeplinite. 

Vorbim de creștere de peste 40% a audiențelor TV, o creștere cu peste 50% a veniturilor din sponsorship, atunci când ne uităm pe stadioane, vedem stadioane care sunt sold-out în Cupa României, la o oră distanță după ce și-au scos la vânzare biletele (n.r. - referire la cazul singular de la FC Bihor, aflată în grupă cu FCSB și Dinamo).

Gândiți-vă că Cupa României reprezintă astăzi cea mai frumoasă poveste pe care o putem propune fotbalului atunci când vine vorba despre solidaritate. Fiindcă în general solidaritatea ne place când cei de deasupra noastră, echipele din Champions League, susțin financiar participarea echipelor noastre. Când e timpul să fim și noi solidari cu ceilalți mai uităm acest lucru. Cu cât va trece timpul și cluburile noastre vor cunoaște și noile formate competiționale la nivel european vor deveni din ce în ce mai apreciativi, cred că e o chestiune de timp”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!