A fost sau n-a fost? Ce s-a intamplat dupa ce o minge a ricosat din arbitru si a intrat in poarta la penalty! VIDEO

Faza zilei vine din Dagestan! 

Un arbitru a inscris fara sa vrea un gol din penalty in timpul unei partide. Mingea aparata de portar a ricosat in arbitru si a ajuns in poarta, situatie rar intalnita pe teren. Arbitrul a validat golul si l-a trecut in dreptul jucatorului care a executat lovitura de la 11 metri.

Faza s-a petrecut in timpul partidei dingtre Keyes DD si Manas, campionatul din Dagestan, republica situata in muntii Caucaz. 





VIDEO PROTVPLUS.RO

Demnitarii au planuri mari cu infrastructura țării. Cum ar trebui să arate autostrăzile Unirii și Moldovei
BRAT