(P) Premieră în fotbalul românesc - mesajul „Împreună spre 0%” al grupului Kindred apare pe tricourile echipelor din prima ligă sponsorizate

Advertoriale
SPORT.RO
Data publicarii: Vineri 19 Ianuarie 2024, 16:18
Data actualizarii: Vineri 19 Ianuarie 2024, 16:22

Importanța Jocului Responsabil este și mai puternic în țara noastră, chiar de unul dintre operatorii de top pe plan local. În premieră în România, unul dintre sponsorii oficiali ai echipelor de fotbal își modifică mesajul de pe echipamentul de joc pentru a susține o cauză importantă: diminuarea până la Zero a veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili, într-un interval de timp cât mai scurt.

Atitudinea echilibrată la jocuri de noroc începe prin conștientizarea rațiunii acestui tip de divertisment pentru adulți: exclusiv pentru distracție. Astfel, respectând principiul esențial de fair-play valabil în sport, Kindred Group face totul posibil pentru a oferi utilizatorilor de pariuri sportive și jocuri de cazino online mai mult decât servicii la cele mai înalte standarde și resurse variate de divertisment, un cadru în care siguranța personală este esențială! 

Astfel, compania face eforturi în permanență pentru educarea jucătorilor cu privire la utilizarea instrumentele disponibile pentru a practica jocurile de noroc în siguranță deplină, nu doar într-un cadru 100% legal.

Acum, Kindred Group, sponsor oficial al echipelor de fotbal FC Botoșani și FC Hermannstadt, promovează și în România mesajul „Împreună spre 0%” prin inscripționarea acestuia pe tricourile de joc ale formațiilor sponsorizate. Este un nou pas în spiritul Jocului Responsabil!

Marian Ignat, președinte al clubului FC Botoșani

„Suntem deosebit de bucuroși că clubul nostru se alătură misiunii Împreună spre 0% și că astfel, împreună cu sponsorul nostru Unibet, parte a grupului Kindred, vom avea ocazia să fim parte a unei premiere. Pentru prima dară în România, un sponsor își va schimba mesajul de pe tricoul de joc pentru a promova o cauză, iar această acțiune ne face să fim mândri de acest parteneriat.”, a declarat Marian Ignat, președinte al FC Botoșani.

„În fotbal a juca responsabil înseamnă să tratezi fiecare meci ca și cum ar depinde întreg sezonul de el. Să joci, să lupți pentru fiecare minge, în fiecare moment al partidei. Noi, FC Hermannstadt, chiar jucăm responsabil! Alături de Unibet mergem Împreună spre 0%”, este mesajul reprezentaților clubului FC Hermannstadt.

La rândul său, Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România a declarat

„Inițiativa Împreună spre 0% nu este doar o premieră, ci și o continuare a angajamentului grupului Kindred pentru susținerea si promovarea jocului responsabil in România. După anunțul de la finalul anului trecut, continuăm seria inițiativelor si a programelor dedicate asigurării unui mediu sigur de joc pentru clienții noștri. Pe lângă prezența pe tricourile de joc ale celor 2 echipe, FC Hermannstadt si FC Botoșani, mesaje de joc responsabil vor fi afișate si pe ecranele LED din jurul terenului de joc la majoritatea cluburilor din prima liga. Scopul inițiativei Împreună spre 0% este de a încuraja o abordare responsabilă a jocurilor de noroc din România din partea tuturor actorilor implicați, de la jucători și operatori până la autorități.”

Premiera din România urmează un model de succes deja consacrat: mesajul „Împreună spre 0%” al Kindred Group este vizibil pe echipamentul de joc al formațiilor Glasgow Rangers și Middlesborough de mai bine de un an. Acum, Liga 1 se alătură astfel unor campionate de mare valoare, totul în spiritul Jocului Responsabil.

Kindred de află într-o ipostază unică, în calitate de companie care afișează un astfel de mesaj de promovare a Jocului Responsabil pe tricourile de joc ale echipelor sponsorizate în campionatul românesc. Nu este însă singurul demers inițiat de Kindred. Jocul Responsabil este promovat în campanii online și offline, inclusiv pe panourile LED ce înconjoară stadioanele pe care evoluează anumite echipe din Liga 1.

„Împreună spre 0%” - promisiunea Grupului Kindred de a reduce la zero încasările provenite de la jucătorii vulnerabili 

Distracția la pariuri sportive și jocuri de cazino online poate fi mereu o experiență plăcută, dacă sunt respectate recomandările de Joc Responsabil. Pornind de la această premisă, Grupul Kindred a dezvoltat ambițioasa campanie „Împreună spre 0%”, având drept scop promovarea atitudinii corecte inclusiv pe platformele sale din România – Unibet și Vlad Cazino. Ținta asumată: încasările provenite de la jucătorii vulnerabili să scadă până la zero în viitorul apropiat. 

Rezultatele obținute până acum sunt pozitive, confirmând capacitatea companiei de a-și îndeplini angajamentul. Acțiunea este realizată prin utilizarea unor tehnici sofisticate de detectare și o conștientizare mai mare a instrumentelor utile puse la dispoziția jucătorilor. Practic, este vorba pe de o parte despre tehnologie, iar pe de altă parte despre informare și susținere a publicului pentru alegeri inspirate.

Kindred Group, peste 30 de milioane de clienți

Prezent în țări din întreaga lume, inclusiv SUA, Europa si Australia, Kindred Group este un operator de top în sectorul mondial de gambling, cu experiență de peste 25 de ani și servicii de divertisment furnizate pentru peste 30 de milioane de clienți.

În România sunt prezente două dintre cele nouă branduri ale grupului: Unibet - flagship-ul companiei și Vlad Cazino - brand local, conceput special pentru piața românească.

Cu peste 1.600 de angajați, listat la Nasdaq Stockholm Large Cap, membru European Gaming and Betting Association (EGBA), membru fondator la IBIA (International Betting Integrity Association) și certificat eCOGRA, Kindred este un nume de referință în industria internațională de jocuri de noroc. 

Licenta ONJN: L1160657W000330

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!