Nick Kyrgios Stefanos Tsitsipas Wimbledon Tenis

„Ești prost?!” Meci nebun la Wimbledon! Nick Kyrgios s-a dezlănțuit în meciul cu Tsitsipas după ieșirile nervoase ale grecului 

Nick Kyrgios (27 ani, 40 ATP) s-a calificat în optimi la Wimbledon după ce l-a învins în patru seturi pe Stefanos Tsitsipas (23 ani, 5 ATP), scor 6-7, 6-4, 6-3, 7-6. 

Ana-Maria Popescu
Data publicarii: Duminica 03 Iulie 2022, 09:03
Data actualizarii: Duminica 03 Iulie 2022, 09:04

Meciul a fost unul dintre cele mai spectaculoase din acest sezon, însă și cel mai tensionat. Cei doi tenismeni s-au contrat atât în joc, cât și în ieșirile nervoase specifice, fiind un duel extrem de așteptat prin prisma personalităților lor. 

Nick Kyrgios, dezlănțuit la Wimbledon: „Conferința de presă îți va fi adresată!” 

Tensiunea a căpătat cote alarmante în al treilea set, după un gest iresponsabil al grecului, care frustrat de faptul că a pierdut setul al doilea, a trimis mingea spre mulțime. Nick Kyrgios și-a pierdut controlul atunci și a cerut descalificarea lui Tsitsipas, având cuvinte dure la adresa arbitrului Damien Dumusois. 

„Intenție sau nu? Dacă eram eu ăla mă sancționai. A trimis mingea în nenorocita de tribună. Ești prost? E intenție, frate! Unde se încadrează asta atunci? Deci poți să trimiți mingea în tribune, să lovești pe cineva și să nu te sancționeze? Ești prost?”, a strigat Nick Kyrgios în repetate rânduri către arbitru. 

Ulterior, australianul a cerut ca arbitrul să aducă un supervizor, însă nemulțumit de acest lucru, a plusat în reacții, făcând referire și la situația lui Novak Djokovic la US Open. 

„Nu îmi pasă, nu joc până nu rezolvăm problema. Nu poți să trimiți mingea în tribune și dacă lovești pe cineva nu e intenție? Ce s-a întâmplat cu Novak atunci când a trimis mingea înspre o fată, a fost greu? A fost lovită? A fost lovită! La naiba!

Trebuie să aduci mai mulți supervizori atunci. Nu joc până nu rezolvăm. Nu se poate să trimiți mingea în tribune, să lovești pe cineva și să nu te excludă. Mi-ar plăcea să vorbesc cu supervizorii. Mersi”, a adăugat Kyrgios.

Tsitsipas a fost avertizat ulterior pentru încălcarea regulamentului, nu a fost sancțiunea cerută de australian, care a câștigat primul game din al treilea set și s-a dus către arbitru din nou, pentru a-i transmite un nou mesaj. 

„Nu pot să cred așa ceva...știi cât că**t va fi îndreptat către turneu după conferința de presă care îți va fi adresată? E nebunie. Nu îmi pasă, frate, lumea vrea să mă vadă pe mine, nu pe tine. 

Nu îmi spune ce să fac. Vorbesc despre faptul că a trimis mingea spre mulțime și nu primește nimic”, a spus tenismenul. 

Modifică setările cookies