Tenis

VIDEO „Dacă n-ai dreptate, să te dea afară!” Tsitsipas, conflict cu arbitrul și la un pas de bătaie cu Alcaraz: ce s-a întâmplat la minge de set

Stefanos Tsitsipas a fost la un pas să îl scoată din sărite pe Carlos Alcaraz, fiind aproape să îl lovească puternic, la minge de set. 

SPORT.RO
Data publicarii: Sambata 23 Aprilie 2022, 10:30
Data actualizarii: Sambata 23 Aprilie 2022, 10:34

Cunoscut ca unul dintre tenismenii care au provocat introducerea regulii care indică un număr de 3 minute ca limită maximă pentru pauzele de toaletă în tenis, Stefanos Tsitsipas (23 de ani, 5 ATP) s-a declarat victimă a acestei încălcări de regulament, în sfertul de finală pierdut la Barcelona în fața lui Carlos Alcaraz (18 ani, 11 ATP)

„Cât i-a luat? Mai puțin de 3 minute? Verificăm după meci, iar dacă nu ai dreptate, ar trebui să fii dat afară!”, l-a amenințat Stefanos Tsitsipas pe oficialul partidei, potrivit Marca, reacționând într-o manieră care i-a amuzat pe fanii tenisului. 

Tsitsipas, către arbitru: „Verificăm după meci, dar dacă nu ai dreptate, ar trebui să fii dat afară!”

Pauza luată de Carlos Alcaraz a survenit la scorul de 3-0 pentru iberic în setul decisiv, lucru considerat de unii ca răzbunare a spaniolului în urma gestului comis de Tsitsipas, la mingea de set fructificată în manșa întâi de Alcaraz.

Ajuns în zona fileului, în urma unui atac construit eficient, Alcaraz a fost „vânat” de Tsitsipas, care a lovit un passing shot puternic, înspre zona corpului spaniolului, neavând timp suficient pentru a găsi o soluție mai calculată. 

Carlos Alcaraz i-a aruncat o privire dură tenismenului grec, într-un moment în care anumiți spectatori prezenți în tribunele arenei principale din Barcelona au înghețat, așteptându-se la o escaladare a conflictului între cei doi. 

Partida s-a încheiat cu victoria lui Alcaraz, 6-4, 5-7, 6-2, după 2 ore și 14 minute de joc. 

Modifică setările cookies