Audienta record la Super Bowl: 97,5 de milioane de telespectatori si 225 de milioane de dolari din publicitate!

SPORT.RO
Data publicarii: Marti 05 Februarie 2008, 12:14
Data actualizarii: Marti 05 Februarie 2008, 12:14
VEZI UN FILM CU FETELE SEXY DE LA SUPER BOWL

MEDIAFAX/ Super Bowl, finala campionatului de fotbal american si unul dintre cele mai urmarite evenimente din Statele Unite, a atras, duminica, o audienta de 97,5 milioane de telespectatori, doborand recordul stabilit in 1996, cand evenimentul a fost urmarit de 94,1 milioane de persoane, informeaza Reuters. Ratingul Super Bowl, eveniment transmis in direct de reteaua Fox, a fost de 43,3 puncte. Evenimentul a fost vizionat de 97,5 milioane de americani, aceasta fiind cea mai mare audienta din istoria Super Bowl si a doua cea mai buna audienta obtinuta vreodata de o emisiune difuzata in Statele Unite. Astfel, numarul de telespectatori care au urmarit editia de anul acesta a evenimentului este depasit numai de cel al persoanelor care au vizionat ultimul episod al serialului "M*A*S*H", in februarie 1983, cand 106 milioane de americani s-au aflat in fata micului ecran, potrivit statisticilor Nielsen Media Research. Varful de audienta al Super Bowl s-a intregistrat in intervalul orar 21.30 - 22.00, cand meciul a fost urmarit de 105,7 milioane de telespectatori. Audienta inregistrata la meciul de duminica a crescut cu 5% comparativ cu 2006, cand finala a fost transmisa de CBS.

Postul de televiziune Fox a atras, in total, 225 de milioane venituri din publicitatea de la Super Bowl, posturile TV operate si detinute de Fox primind si ele circa 35 de milioane de dolari de pe urma evenimentului, in conditiile in care advertiserii au platit in jur de 2,7 milioane de euro pentru difuzarea unui spot cu durata de 30 de secunde. Super Bowl, eveniment caruia advertiserii i-au acordat intotdeauna atentie sporita, a fost si mai importanta pentru companii anul acesta, in conditiile in care greva scenaristilor de la Hollywood a afectat grilele de programe din prime time ale televiziunilor americane, ceea ce a condus la o scadere a audientei.

Reclamele de la Super Bowl au inregistrat inca 15 milioane de vizionari online, in cadrul retelei de socializare MySpace.com, care este proprietate a News Corporation, la fel ca si reteaua Fox. In ceea ce priveste protagonistii jocului, evolutia quarterback-ului de la New York Giants, Eli Manning, jucatorul meciului la Super Bowl, specialistii estimeaza ca puterea acestuia de vanzare va creste, estimand ca veniturile lui s-ar putea majora cu mai multe milioane de dolari prin comercializarea de obiecte branduite sau incheierea de contracte de promovare cu diverse companii.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!