OFICIAL | Romania, pentru al doilea an la rand cu ciclist in Giro d'Italia. Edi Grosu va lua startul la Apeldoorn

OFICIAL | Romania, pentru al doilea an la rand cu ciclist in Giro d'Italia. Edi Grosu va lua startul la Apeldoorn

Eduard Grosu (23 de ani) a fost selectionat printre cei noua rutieri ai echipei Nippo-Vini Fantini care vor lua parte la Turul Italiei

Primul Giro din cariera, prima cursa de trei saptamani la care a luat parte, a fost un succes pentru Eduard Grosu, primul ciclist nascut in Romania care a concurat intr-un Mare Tur dupa 80 de ani. Sprinterul de la Nippo-Vini Fantini, un rutier extrem de apreciat de echipa italiana, a terminat pe locul 5 intr-una dintre etape, incheind, totodata, pe locurile 12, respectiv 14 in alte doua runde.

Desi nu a fost in forma 100%, Grosu a impresionat si si-a asigurat, practic, biletul si pentru aceasta editie a Giro, care incepe pe 6 mai, la Apeldoorn, incheindu-se dupa 21 de etape, pe 29 mai, la Torino. Iar sambata a venit anuntul oficial! Grosu a fost selectionat de directorii sportivi ai echipei printre cei noua rutieri, urmand sa aiba sansa sa la sprinturi, alaturi de italianul Daniele Colli, dar si de transferul din aceasta iarna, slovenul Grega Bole, care ar putea fi lansatorul lui Grosu daca romanul se simte bine. Liderul echipei Nippo-Vini Fantini va fi Damiano Cunego, castigator al Giro in 2004.

Grosu are ca cel mai bun rezultat in acest sezon un loc 4 in etapa a doua a Turului San Luis, competitie in care a incheiat o etapa si pe pozitia a sasea. Totodata, sprinterul roman de 23 de ani are si un loc 9 in clasica Nokere Koerse si un loc 11 in Clasica Handzame, iar sambata a terminat pe pozitia a 13-a in penultima etapa a Turului Turciei.

Celalalt rutier cu nationalitate romana care a rulat in 2015 in Turul Italiei, Sergei Tvetcov, nu va participa in acest sezon, din cauza faptului ca echipa campionului Romaniei, Androni-Sidermec, nu a fost invitata in Giro.

Adrian Costeiu





FULLSCREEN
Galerie Foto
  • /

VIDEO PROTVPLUS.RO

Ar trebui să avem trenuri care merg cu 160 km/h, dar, în realitate, CFR nu poate înlocui o şină ruptă acum 4 ani
BRAT
Modifică setările cookies