Pulhac si Niculae raman! Borcea: "Nu mai pleaca nimeni!"
Dinamovistii isi arata muschii! M. Niculae: "Sa vina si fratii Inzaghi la Steaua"
Pele de Romania: fost junior la Dinamo, acum vinde rosii si cartofi!