Secuiana propune o noua marca romaneasca de tip sport&casual: Adam's!

CM 2010
SPORT.RO
Data publicarii: Marti 06 Iulie 2010, 11:11
Data actualizarii: Marti 06 Iulie 2010, 16:09

Secuiana a fost infiintata in anul 1968. Din anul 1973 exista specializarea pe produsul pantaloni destinate pietelor vesteuropene si nordamericane.

Societatea a fost privatizata prin MEBO in anul 1992. Din anul respective si pana in anul 2004 firma a avut o dezvoltare ascendenta.

Cu o traditie si experienta de 40 de ani in productia de pantaloni, Secuiana si-a orientat activitatea exclusiv catre sectorul de piata reprezentat de barbati, prin intermediul colectiei proprii, aparute sub brand-ul Adam’s!

Din anul 2004, o data cu inceperea greutatilor la productia de LOHN, firma a inceput sa acode o atentie crescanda pietei interne prin dezvoltarea unui lant propriu de magazine, un cerc de clienti intern, constientizarea si intarirea imaginii brandului propriu ADAM’S.

Calitatile produselor Adam’s exprima si politica generala a companiei, cu accentul pus pe calitate inalta, vestibilitate, puternica adaptabilitate la cerere si tehnologie de prelucrare la nivel European, atribute care asigura succesul companiei Secuiana.

Standardele de calitate ale produselor Secuiana au fost confirmate de-a lungul timpului prin portofoliul de clienti in sistem LOHN : Brax, Meyer Hosen, Baumler, Hauber(Germania), Saville Heaton (Anglia), Hedex (Olanda), Bruno Saint Hilaire (Franta).

Colectia proprie Adam’s prin modelele clasice si smart casual, este o imbinare a noului (materiale cu proprietati noi, tratamente special) cu clasicul (calitate), cheia succesului permanent, reprezentand o oferta de nerefuzat adresata unui segment bine tintit al pietei de pantaloni. Sport, lejeri, moderni, practici si eleganti in acelasi timp, pantalonii Secuiana sunt perfecti pentru cumparatorul tipic identificat, in postura barbatului de succes, cu un stil vestimentar elegant, modern.

Produsele purtand marca Adam’s sunt comercializate la aceasta ora printr-o retea de 30 magazine proprii si 5 francize.

In anul 2009 peste 75 % din cifra de afaceri a fost realizata pe piata interna. Acest procent este in crestere continua.
Se va acorda si in continuare o atentie deosebita urmaririi trendului modei vestimentare prin participarea la targuri internationale de renume: Paris, Milano, Dusseldorf, Munchen.

Productia va fi orientata catre clienti cu un nivel calitativ mult mai inalt, ordere rapide, produse de serie mica si de complexitate ridicata. Se va produce o schimbare in structura fortei de munca ocupate crescandu-se accentul pe distributie, marketing si serviciile aferente vanzarii si va descreste in sfera productiei.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!