Sigur nu stiai asta! 5 alimente sanatoase care nu sunt chiar atat de...sanatoase

Sigur nu stiai asta! 5 alimente sanatoase care nu sunt chiar atat de...sanatoase

►Castiga zilnic bilete la Romania - Argentina, 5 martie, in direct la PRO TV! Intra AICI si ne vedem in tribune, Romania!

Incerci sa adopti un stil de viata sanatos, ai renuntat la dulciuri, sucuri si grasimi nesanatoase, sau incerci sa o faci? Iata ce trebuie sa stii.

Industria alimentara din zilele noastre pare sa nu fie atat de sincera, iar multe dintre alimentele pe care le consideram sanatoase se pot dovedi a fi nu tocmai...sanatoase. Astfel, industria alimentara are multe secrete, iar unele ingrediente considerate nesanatoase se pot gasi in alimente pe care fiecare dintre noi le consuma zilnic.

Multe alimente contin aditivi novici sau chimicale de tot felul, dar si cantitati exagerate de zahar, lucruri care pot fi omise de eticheta sau pot fi "imbracate" intr-un ambalaj care ii poate pacali foarte usor pe cumparatori.

Astfel, cei de la Muscle & Fitness au facut un top al alimentelor la care fiecare dintre noi trebuie sa fie extrem de atent.

1. Cerealele - considerate alimentul perfect pentru un mic dejun sanatos, alaturi de lapte, peste 31% dintre americani, de exemplu, declara ca mananca in fiecare zi cel putin un castron. Cu toate acestea, cei de la Muscle & Fitness scriu ca marile companii din domeniu folosesc foarte mult zahar, mixurile cu miere sau caramel continand dextroza din plin.

De asemenea, pentru a produce fulgii aceia mari si "pufosi", procedeul presupune si distrugerea vitaminelor si a mineralelor, astfel ca producatorii sunt nevoiti sa adauge alte ingrediente sintetice.

2. Laptele degresat
- alegerea multora dintre noi, datorita etichetei care scrie 0,1% grasime, acest produs se poate dovedi a fi nu atat de bun. Nu neaparat prin prisma unor ingrediente sau substante "rele", insa prin faptul ca laptele integral contine grasimi saturate si monosaturate care sustin metabolismul.

De asemenea, laptele degresat are mai putine vitamine precum A, D, E sau K.

Cea mai mare problema este insa legata de produsele pe eticheta carora scrie "lapte praf". Laptele praf este adaugat pentru a schimba consistenta laptelui, care poate fi vechi, de exemplu. De asemenea, procesul presupune si cresterea nivelului de colesterol al laptelui, care poate provoca boli ale sistemului cardiovascular

3. Painea integrala - e preferata de multi si considerata cea mai sanatoasa alternativa, dar mare atentie! Faptul ca eticheta spune "multicereale" nu inseamna ca painea este integrala, iar faina poate fi rafinata.

De asemenea, unii producatori folosesc uleiuri hidrogenate sau conservanti periculosi.

4. Batoanele proteice
- considerate alternativa perfecta pentru o gustare sanatoasa, unele astfel de batoane se pot dovedi a fi alegerea gresita. Unele dintre acestea contin cantitati mari de zahar, fructoza sau sirop de porumb.

5. Sucurile fara zahar - bun, ai renuntat la zahar, cel mai mare inamic! Trebuie sa stii insa un lucru foarte important despre bauturile care nu contin zahar. Acestea sunt de obicei indulcite cu agenti chimici precum aspartamul sau acesulfam-K, care sunt de 100 de ori mai dulci decat zaharul. Desi nu ingrasa, acestea pot provoca alte reactii in sistemul digestiv.


 





VIDEO PROTVPLUS.RO

Manifestații pro-palestiniene în toată lumea. Zeci de mii de oameni au cerut "eliberarea Palestinei"
BRAT
Modifică setările cookies